Sayfalar

9 Eylül 2007 Pazar

Özge...

Bugün sezonun sanırım son düğününe gittim. Damat bizim Özge. Gelin ise Chang. Annesi o kadar çok söyledi ki Özge sonunda gerçekten bir çinli bulup evlendi. Gerçi ben geçen sene resmini görmüştüm ama hepimiz gelini merak ediyorduk.
Aslında olayı baştan almak lazım.
Dünkü puzzle gecesinden sonra gece rüyamda bile pirates oynayarak güne saat 10 gibi yine pirates ile başladım. Sonra 1 sularında kendimi başından zor ayırıp duş ve kuaför olayına girdim. Eve döndüğümde kendi kendimle savaşıp bilgisayar degil puzzle başına oturdum. Saat 18:45 sularında (ki ben 7 gibi hazırlanmaya başlamayı düşünüyordum) Didem tlf edip evden çıktıklarını söyledi. Meğer düğün 8 değil 7 de başlıyormuş. Nasıl hazırlanıp evden nasıl çıktığımı bilemedim. Uçarak Hakimevi'ne gittim. 7:30 a doğru gitmeme rağmen henüz nikah başlamamıştı. 8'e doğru çiftimiz salona geldi. Özge her zamanki komikliği ile kendine şahit seçmemiş, kim isterse gelsin dedi. Birkaç kişi gönüllü oldu:) Ben içimden geçirmekle birlikte teşebbüsde bulunamadım. Neyse evetler söylendikten sonra klasik merasim başladı. Bu arada gelin sıcak kanlılığı ile dikkatimizi çekti. Hani kısa sürede birçok kalbi kazandı sanırım. Hele öpüşme faslı bitip de dans faslı başladığında gözlerime inanamadım. Özge göstermiş olsa gerek ki gayet ortaya çıkıp oynadı. Biz de hemen dibinde bittik zaten. Gece sonunda kıza halay bile çektirdik. Birkaç saat içinde kız bizden biri olmuştu.
Bu arada Özge salona ilk girdiğinde biraz gergin gözükse de sonra mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Özge işte:) Onu da everdik:)

0 yorum: