Sayfalar

4 Eylül 2007 Salı

Çok bunaldım!

Gerçekten yıpratıcı bir hafta oluyor benim için. Jülide'nin yokluğunda işler çok üstüste geldi ve ben çoğu konuda spot üzerime düştüğü için bunaldım. Bugün kaç toplantıya girdim bilmiyorum. Bir de konuda bilgim olmasa bile orada bulunma zorunluluğu beni çıldırtıyor. Bunu birkaç defa dile getirdim ama sanki duvara konuşuyorum:(
Bugün öğlen bir işim olduğunu ve biraz erken çıkmam gerektiğini söylemek için Pehlivan'a gittiğimde saat 11:00 de Almanlarla toplantımız olduğunu öğrendim. Tamam ama ben 12 çıkayım dediysem de dinletemedim. Adamlar da 10 tane last issue sıralayıp toplantıyı anca 12:20 de bitirdiler. Sonuçta trafik canavarlığı yaparaktan 25 dakika rotarla hedefe anca vardım. Sonra 15:00 de başka bir toplantıya, 17'de bir üçüncüye ve 18'de bir dördüncüye katılaraktan 8.30 a doğru resmen kaçtım! Ha bu arada katıldığım her toplantıda da üzerime başka bir iş kalıyor. Geldiğimden beri dahil edildiğim çalışma grubu, porje ve komite vs sayısını ben bile bilmiyorum.

Ha bir de milli teyzelik görevime dün akşam itibariyle başlamış bulunuyorum. Önümüzdeki 2-2.5 ay boyunca hepimize Allahtan sabır dilemekteyim.

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

iste geldim burdayim,ben bu iste ustayim. blogunun adresini bana vermezsin haaa? buldum iste...

bakalim benim hakkimda neler yazmissin.

imza: bir dost

Selena dedi ki...

kimsin sen yaaa?