Sayfalar

16 Eylül 2007 Pazar

Bir garip fen projesi...

Dün yeni açılan alışveriş merkezini (CEPA) görmek istediği için Ege'yle CEPA'ya gittik. Murat ve Ege gelip beni evden aldılar. Bizim maymun ben arabaya bindikten kısa bir süre sonra yapması gereken bir fen projesi olduğundan bahsetti. Konu nedir aşkım dedim. Bir konu seçecekmiş.
- Nasıl bir konu Ege?
- Iııı işte türkçe, matematik gibi. Bu sene seçtiğim konuyu seneye seçemiycem
- Fen ödevi?
- Evet. Renkli karton almamız lazım.
- Ege fen ödevinde türkçe matematik gibi bir konu seçmen gerektiğinden emin misin?
- Iıı, konu seçicem işte...
- Ege ödevi bi yere yazdın mı?
- Hayır, biliyorum ben. Konu seçicem işte...
- ?????
Sonuç olarak 2 gündür ödevin konusunun ne olduğunu ve seçilmesi gereken şeyin kapsamını anlamaya çalışıyoruz. Şu önümüzdeki 1-2 ay benim için değişik bir tecrübe olacak!

0 yorum: