Sayfalar

21 Ağustos 2008 Perşembe

Bizim sokak

Tam yattım bu gece, sokaktan bi bağırışlar kavga sesleri falan. Bizim bu civarlardan şamata pek eksik olmaz. Güvenlikte barlar var ya, içen gençler coşuyor bazen. Önce alt sokak sandım ama baktım ses bizim sokaktan geliyor. Cam sesleri vs de karıştı işin içine. Durum ciddi. Salona koştum ama evin önündeki ağaç sağolsun görüntü vermiyo. Sokakta sesler hala yüksek. 155'i aradım. açan yok!!! hani gerçekten başım dertte olsa yandık. 3. arayışımda açtılar. Daha güvenlik dememler ekip geliyor demeleri bir oldu. Başkası aramış demek ki. Birileri de öldürdüler çocuğu falan diyor. Polis geldi o sırada. Sanırım birisini apar topar hastaneye gönderdiler. Birara aşağıya insem mi oldum ama sonra vazgeçtim. Bir miktar bekledim pencerede ama anlayamadım ne olduğunu. Büyük bir kavga olduğu kesin de kim, neden ve sonuç ilişkisini öğrenemedim. Yalnız bir daha duyduğum ilk seste telefona koşucam. Belki birileri daha erken arasa olay büyümeden ve o yaralanan her kimse yaralanmadan kurtulabilirdi...

0 yorum: