Sayfalar

29 Ağustos 2008 Cuma

Kafa kalmadı ki:)

İş yerindeki son günümde bi koşturmaca geçti. Son kalan işleri hallet, görmediklerini gör, vedalaş falan. Derken öğlen tam işe dönerken "amanın, Coşkun Bey'e uğramadım, ayıp olacak" diyerek geldim. Bi panik aradım hemen sekreterini. dedim veda ziyaretine gelicem. ok dedi o da, indim aşağıya. Tam ben beklerken Gülsün geldi bişey konuşcaklarmış. Ben 2 dakika girip çıkıcam dedim. Coşkun Bey'in tlf konuşması bitti, ben içeri girdim, adama baktım ve o anda dank etti "ben size vedaya gelmiştim di mi?" ve başladım gülmeye. Coşkun da güldü. Sonra ayaküstü geyiğe vurdum olayı. Kusura bakmayın, kafam dağıldı artık, neyse atlamaktansa 2 kere veda etmek daha iyidir vs. Gülerek çıktım odadan. Kapıda Gülsün'ü de kopardım:) Ne komik kızım ben yaaa! dağıldım iyice gider ayak:)

0 yorum: