Sayfalar

2 Ağustos 2008 Cumartesi

Haksızlık buu!!!

Bugün Real'e gittim. Herzamanki gibi alışverişe sol taraftan başladım. Tam görmemeye çalışarak dondurmaların önünden geçerken geçtiğim şeyin ne olduğunu farkedip geri döndüm ve tekrar baktım. Yolun ortasındaki dolapta sıra sıra Ben&Jerry's lerin en altında duruyordu: Chocolate Fudge Brownie!!! Gördüğüme inanamayarak ve şansıma küfrederek ordan uzaklaşmaya çalışırken görevli kız "size Ben&Jerry's hakkında bilgi vereyim, tadım standımız bugünlük bitti ama yarın yine var" vs dedi. Ben acıklı gözlerle "biliyorum, çeşitlerinizi yakinen tanıyorum" derken benim neden bu kadar acıklı baktığımı, bu kadar sempatiyle bakarken neden almadığımı anlayamadığına eminim:)
Ben ondan birkaç tane alıp evde TV karşısında lüpletmeyi bilirdim ama bunca zaman sonra tam rejim yaparken getirilcek ürün mü şimdi yaaa! Haksızlık değil mi buuuu!!!!

0 yorum: