Sayfalar

18 Ağustos 2008 Pazartesi

Hayırdır işşallah!!!

Kaç gündür sıcak ve içtiğim alkolün sebebiyle geceleri pek bi debelenir oldum. Buna bir de muhtemelen üşüttüğüm midemin krampları eklenince dün gece hepsinden beter durumdaydı. Dün gece o sıcağa rağmen bir seferinde titreyerek uyandım. Pike vs bulup sarındım hemen. İşin asıl ilginç yanı rüyamda hastanede uyandığımı gördüm. Gözümü açıyorum bir hastane odasındayım. Vurulmuşum. Vurulma olayının öncesini hatırlıyorum ama olaylar nasıl gelişti de vuruldum onu hatırlamıyorum. Herhalde olayın şokuyla anımsayamıyorum diye düşündüm. Ha bi de sırtımdan vurulmuşum. Kaçmaya çalışıyordum herhalde diyorum. Sırttan vurulmak da ne kalleşçe diye düşünüyorum. Rüyamda bile mantık süper işliyor. sonra bir şekilde uyandım. Rüya olduğunu anlayınca da pek rahatladım:)

0 yorum: