Sayfalar

21 Ağustos 2008 Perşembe

Veda Turları devam...

Gidişe sayılı gün kaldıkça veda turları daha bir hız kazandı. Hergün hem öğlen hem akşam birileri ile biyerlerdeyim:)
Dün akşam SGK'dan Perihan Hanım ve Rasim Bey'le bahçelideki Sicily's e gittik. İkisini de uzun zamandır görmemiştim iyi oldu. Tam oh istanbula gidiyorum Perihan hanımcığımı daha sık görücem diye umutlanırken onun projesini bitirip dönmesi çok acı oldu. Neyse artık gezmeye gelir ya da ben gelirim.

Bugün de öğlen dairemle yemek yedim. Hep beraber Çukurambardaki Big Chefs'e gittik. Önce sıcağın da etkisi ile oturacak yer bulma konusunda bayağı bir debelendik. Adamlar bizi 35 derecede güneşin altında oturtmaya kalktı. Sonra nihayet kendimize güzel bir köşe bulduk.

Son derece keyifli bir yemek yedik. Zaten Big Chef's'in dana etli salatası süper.Ayşe beni alıştırdığından beri başka bişey yemiyorum orda. Gerçi muhtemelen dürüm vs de güzel ama onlar cıs... neyse daire başkanımızın da yanımızda olması sayesinde rahat rahat yedik yemeğimizi, ettik sohbetimizi. Yemeğin en komik anı ise faturayı göstermemeye çalışan Ali Bey'le cebelleşen Nur'un az kaldı sandalyeden düşmesi idi. Kızcağız heyecandan sandalyesini fazla itelemiş olacak ki birden iki ayak platformdan aşağı iniverdi. Hani son anda yakalamasak kaplumbağa formatında ayakları dikmesi olasıydı:))))

Akşam da bu sefer Özge, Ayşe, Gökben, Rengin ve ben GOP'daki WOK'a gittik. Bizi Simay'ın doğumgününde oturduğumuz masaya oturttular ama bu sefer bizim hoş dostluk amcası yoktu:PpP

WOK bu sefer bir rezaletti. Servis kötü, yemekler kötü. Hele servis ve garsonlar beni tamamen dumur ettiler. Daha restorana girdiğimiz andan itibaren bir self servis havası. Ne karşılayan var ne yol gösteren. Garsonlar güya etrafta ama nedense masalarla ilgilenmek yerine balkondan bakmayı tercih ediyor, bişey istemek için kırk takla atmanız gerekiyor. Kuverinde çayına her kalemden ekstra para yazmaları da cabası. Tüm bunlara rağmen keyfimizi bozmayı başaramadılar. Gece boyunca hem kaynattık hem güldük. Birara gülmekten yüzüm ağrıdı resmen.
Bazen bütün bunları bırakıp nasıl gidicem diye düşünmüyor da değilim hani...

1 yorum:

papilo dedi ki...

Yine hepbirlikte yenmis, icilmis, eglenilmis, ohh Selen gidiyor diye, nasil da mutlu herkes sen gidiyorsun diye, bak mudurum bak!

Saka saka, orada olamayinca, insan kolaylikla kiskanan adam moduna giriyor nedense?