Sayfalar

11 Ocak 2009 Pazar

Boğazsal sorunlar

Bünyem hızlı yaşam tarzıma:PpP ve İstanbul'un havasına tepki gösterdi sanırım, 2 gündür yine boğazım acıyo:( Bu hiç de iyiye işaret değil, umarım sonu kötü olmaz:(
Aslında sanırım ben biraz da kendim kaşındım. Verdiğim kiloların da etkisine ciciş giyineyim diye sanırım biraz ince giymişim. Üzerine akşamları gittiğimiz yerler sıcak oluyor ve dans ederken terliyorum, sonra soğuğa çıkıyoruz felan... kurt n'olur gel beni ye durumları:)))
Neyse cuma akşamı yine dansa gittik. Ben yine harikalar!!!! yarattım. Ama pratik yaptıkça ilerleyeceğim. Bir rivayete göre 3-4 aya olurmuşum:P
Dün de sabah kalkıp nihayet ablama evi yerleştirmesinde yardım etmeye gittim. Gerçi benim kalkıp gitmem ancak 11.20 otobüsüne yetişerek oldu. Sonrasında Murat beni Bakırköyden alacaktı ama son anda hastası çıkmış. Ben de soğukta biraz bekledikten sonra baktım olacak gibi değil Galeria'ya doğru yürüdüm. Girmişken de aa ne güzel çizme diyerek hayatımın ilk official çizmesini satın aldım:)) Sonra da ablamı arayıp "beni bekletip Galeria'ya soktuğunuz ve çizme aldığınız için teşekkür ederim" dedim. Garibim öyle iyi niyetli ki peki dedi hemen:) canım benim:)
Neyse sonra Murat geldi, eve gittik. Ev harbiden curcuna formatında. Eşyaların bir kısmı henüz evde olmadığı için tam yerleşememişler. Kütüphane yok tüm kitaplar kolilerde. Öyle az buz da değil yani, bizimkilerin tıp kitapları bayağı kallavi:)
Ben bişeyler atıştırdıktan sonra sıvadık kolları. Ege'nin odası ile diğer bir odayı nispeten adam ettik. 2 kişi olunca muhabbetle felan zaten daha zevkli yerleşiyor. Akşam 8'e kadar yapabildiğimizi yaptık. Sonra ben bugün Ikea'ya gideceğim için akşam eve döndüm. Tabi boğazım da acımaya devam ediyordu. Gelip akşam 10'da sızdım resmen. Umarım çabuk toparlarım:(

7 yorum:

mert dedi ki...

sen yaşıyorsun bogazın şişmiş cok mu. temponu okurken ben burdan yoruluyorum ya:)

Selena dedi ki...

nazar etme n'olur, calis senin de olur:))))

mert dedi ki...

bak ya ukala birde:)kız kısmısı bu kadar gezer mi yahu.

Selena dedi ki...

imama helal gayriya haram diyorsun yani:)

mert dedi ki...

aynen!cemmat oturur imam gezer:)

Selena dedi ki...

bak seen! oyle olsun. evde oturur örgü örerim ben de bundan sonra:Pp

mert dedi ki...

hah bende onu kast etmiştim. camın önünde otur ama perdeyi de cek. ne olur ne olmaz.