Sayfalar

3 Ocak 2009 Cumartesi

Günaydın:)

Dün akşam çok eğlendim. Sabah uyandığımda hala yüzümde gülümseme, kulağımda müzikler vardı, dayanamadım yazayım istedim.
Bu haftasonu ablamlar ani bir şekilde taşınmaya karar vermişler. Bana da perşembe günü "üzgünüz ama haftasonu ege sana emanet" dediklerinde haberim oldu. Tabi bu da benim kırklareli planımı hoop çöpe gönderdi. Halbuki 1 haftadır bunu sayıklıyordum. Neyse kolaylık açısından benim ablamlarda kalmam en uygunuymuş. Bu durumda cuma akşamdan toparlanıp gelecektim ki akşam üzeri aylin arayıp "haluk aradı, dansa gidelim diyor, gelir misin?" deyince hemen atladım:) Ben de zaten aynı hayali kurup hayal tadında bırakmıştım:)
akşam 9:45de buluştuk. Önce otantik diye bir yere gittik. Yazın süper oluyormuş ama dün çok boştu. O yüzden Maçkolik'i denemeye karar verdik. İyi ki de öyle yapmışız. Daha kalabalık ve hareketliydi. Danseden insanları görünce benim çok moralim bozuldu. Ben ne zaman öyle dansedicem yaaa:( Yazık Haluk sağolsun bayağı bir uğraştı beni dansettirmeye ama ben ısrarla dansı katlettim. Adım şaşırmalar, yanlış dönmeler, derste öğrendiğimiz şeyleri bile yapamadım hahhaah:) ama gene de çok eğlendim. Hata yaptıkça daha çok güldüm, bir de Haluk'un ayağına bayağı bir bastım:))))) Sanırım dün akşamki performansımdan sonra bu son dans gecemiz olur:)

3 yorum:

mert dedi ki...

en kısa zamanda bir performans gösterisi bekliyoruz senden. tv ye de cıkacakmışsın öyle duyduk:))

Selim Karakaya dedi ki...

valla sesindeki keyife bakılırsa sahnede sen değil de cem yılmaz filan varmış gibiydi...
hehe... (inceden taşlama!)

kırklareli yerine istanbul planı olacak zaten bu gidişle. zaten kısır performansın da düşmüş gördüğümüz kadarıyla!:)

Selena dedi ki...

selim'cim, sen yoksun diye bilerek kötü yaptım. sen gelince sana en alasından yapıcam, maharetlerimi sana saklıyorum:)))

tv'ye kamera şakasına çıkarım anca. benim performansdan başka bişey çıkmaz:D