Sayfalar

1 Ocak 2009 Perşembe

Yeni yıl gecesi

Malum yeni yıla Aylin ve tanımadığım bisürü arkadaşı ile girecektim. Daha önce belirttiğim bi heves hazırlanan ama sonucu hüsran olan yiyecekler ve ben saat 6:30 sularında hazırdık. Bizimkiler gelene kadar ben de ufaktan çerez ve şarap takılayım diyerekten aldım kadehi elime. Gelmeleri saat 10'u (!!!!) bulunca ben de şişenin dibini görmüştüm. Nevaleleri toplayıp hedefe yollandım.
Arkadaşları çok şeker insanlar. Hepsi sıcak kanlı. Uzun zamandır da takıldıkları her hallerinden belli. Bişeyler atıştırdıktan sonra tombala oynadık. Uzun zamandır oynamamışım! Tabi ki her zamanki kısmetsizliğimle nal topladım. Sonra yeni yıla girdik elimizde maytaplarla. Hemen 3-5 dost arkadaş arandı yeni yılın ilk dakikalarında. Ardından Tabu da oynadık. Benim ilk tecrübem, grubu biraz yavaşlattım ama gene de biz kazandık:)) Yeterince sarhoş olabilseydik jenga oynama hayalindeydim ama kimse sallanma modunda değildi. Biz de Aylin yorgun olduğu için 3 olmadan kalkınca jenga yine rafa kalktı:)


2009... e hoşgeldin bakalım:) Güzel bir yıl ol, tamam mı?

3 yorum:

papilo dedi ki...

ev sahibi yorgun diye ucte kalktiniz, kutlarim, yoksa sabaha kadar oradaydiniz sanki...

Bizim yilbasi saati ile seninki cakisinca beni aramadin tabii, aramizda 7 saatligine bir yil vardi, sen de haklisin Selencigim...

papilo dedi ki...

unutuyordum neredeyse, oturan bayanlardan uzun sacli olan kim sahi?

Selena dedi ki...

yorgun olan ev sahibi diildi. Ev sahibisi ve tüm diğer ekip (ben dahil) cin gibiydi biz ayrılırken:))) çürük olan benim arkadaşımdı heheh:)

valla o uzun saçlı kızı ben de çok sık görüyorum son zamanlarda. bir yerlerden anımsıyorum kendisini ama:PpP