Sayfalar

9 Ocak 2009 Cuma

Fazlası zarar

Hem çok sevdiğimden hem de çok kolayıma gittiğinden bir süredir sabah kahvaltısı olarak sadece dil peyniri yiyorum. Dün akşam da alelacele evden çıkarken yemek yiyemediğim için yine yanıma peynir aldım. Abartmış olmalıyım ki yerken içimin almadığını farkettim. Demek ki ne kadar da sevsen, bişeyi çok yiyince insana fenalık gelebiliyormuş:)))

Bu arada akşam dans çıkışı indim taksime. biraz erken gittiğim için önce Gezi'ye uğradım. Etraftan çok methini duymuştum, hakkaten sevimli biyermiş. Bu arada kapıda bizim eski yeni Hazine'cileri bastım. Meğer Dursun gelmiş, bunlar toplanmış ama bize haber veren yok:) kızdırdım kendilerini bir miktar sonra yollarına devam ettiler.
10 gibi Aylin geldi ve biz kalkıp babylon'a gittik. Benim ilk ziyaretim olur kendileri. Beklediğimden küçük geldi aslında. Ben Saklıkent gibi bir mekan bekliyordum. Ama yüksek felan olması da iyi oldu. Zamanlamayı süper yapmışız, biz gittikten 5-10 dakka sonra grup çıktı. Daha çok yeni çıkacak albümlerinden parça çaldılar. Benden tam not aldılar. Aylin de beğendi gençleri. Bi güzel de soytardık orda. Bu arada long island iced tea içtim. Tutturmuşlardı, tebrik ederim:) Yalnız bir içki bu kadar mı masum görünüp çarpar adamı! Yok sarhoş felan olmadım, bir taneyle olunmaz da, bütün gece uyuyamadım. Yatakta dön babam dön, bir de uyurken bile zihnim açık! Belki başka sebebi var ama ben buzlu çaya yükleyeyim:) Netekim şimdi de hafif alkol etkisi hissediyorum bünyede:) Hepi topu 1 bardak yaa!! (hahah kalorisinden hiç bahsetmiyorum bile:D)

5 yorum:

Anonymous dedi ki...

eeee o arkideş dün sabah buradaydı...

SUP

Selena dedi ki...

valla sabah nerdeydi bilmem ama akşam kesin İstanbul'da, ve hatta Taksim'de ve hatta Gezi'deydi.
sen gelince senle de gidelim gezi'ye. ya da boşver, senle deniz manzaralı yerlere gidelim:)))

Anonymous dedi ki...

lebideryaya gidelim :)

SUP

Selena dedi ki...

gidelim güzelcim, sen nere istersen ora gidelim:)))

papilo dedi ki...

Yaaaa, oturup aglayacagim simdi kiskancligimdan... Ben daha sizle Ankara'da bir yere gidemedim adam gibi (Ekre esligindeki Cin lokantasini saymazsak), siz Istalbul'u bitireceksiniz ben gelmeye... Oturun evde!