Sayfalar

23 Ocak 2009 Cuma

Şımardım ki nasıl!!!

Bugün öğlen işimi halletmek üzere bir yandan yürürken (tenhaca bir sokaktı) bir yandan da mutlu mutlu gülümsüyordum. Karşıdan gelen ortaca yaşlı bir bayan bakıp "kızım maşallah çok güzelsin" dedi. Bi sevindim. Bir an yüzüm iyice aydınlandı, daha da gülümseyerek teyzeme teşekkür ettim:))) Ben öyle bir tepki verince teyzem de mutlu oldu:) sırıta sırıta yoluma devam ettim ben de, hemen ablamı aradım tayzemin teki bana böyle dedi diye:) ayh! çok şımardım:)))

4 yorum:

papilo dedi ki...

Kesin oglu vardir, seni de gittigin yere kadar takip etmistir, evde dur bak gorucu gelecek hafta sonu senin eve, teyzeye selamlar...

Yalniz, biz o kadar soyluyoz teyzenin dedigi daha kredible oldu :)

Selena dedi ki...

:) yok sizinkine de seviniyom ama bu tarafsiz bir goz:PpP

mert dedi ki...

biz taraflı gözmüydük

Selena dedi ki...

:))))))))))