Sayfalar

29 Ocak 2009 Perşembe

Parteeeeyyy...

Kahretsin yine meşhur oldum:PpP
Dün akşam The Hall'da dm partisi vardı. Organizatörler de bizimkiler olunca gitmek duble farz oldu. Bir de fan club'ın reklamını yapmak için sabah gazetesi ile röportaj ayarlanmış. Çılgın dm fan'ları olarak gidip anılarımızı anlatacaktık. Trafik vs derken biraz rötarlı gitmekle birlikte gidip süper Prag anılarımı paylaştım:) Sonra bilimum fotograf çektirdik grup olarak. Halimiz çok komikti valla:)
Ardından bişeyler yemek için dışarı çıktım, çıkmışken kendime 1 ayakkabı alıverdim:))) Yemeğimi yiyip Hall'a geri döndüm. Bu arada Hall'ı beğendim ben. Oda oda olması biraz bütünlüğü bozuyor ama yüksek tavan vs, kesinlikle beğendim. Neyse geri döndüğümde dediler ki Dream TV'de burda ve onlarla da konuşun. Amanın o nerden çıktı olduk ama gidip onlara da anılarımızı anlattık. Tam ortadan kaybolmak üzereydim ki beni bir odaya sokup bir de NTV dediler. Yuh oldum:) İmzalı resimlerimi de dağıttıktan sonra:PpP partiye dahil oldum.
Müzikler her zamanki gibi süperdi. Aylin'in de mekana ulaşmasıyla keyfim biraz daha arttı. şarkılarla kendimizden geçip dansettik. Süper:)

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

Meşhur olmuşsun kızım sen :)))

SUP

Selena dedi ki...

hee, dün NTV'de çıkmış röportajımız:)))