Sayfalar

7 Ocak 2009 Çarşamba

Buyur burdan yak!

Bir yandan kilo veriyorum ve çok mutlu oluyorum diğer yandan giyecek kıyafet sıkıntısı çekmeye başladım. Eskilerin çoğunu zaten attım, arada aldıklarım da doğru düzgün giyemeden bolalıyor, ben gene kıyafetsiz kalıyorum. Bu sabah 2 ay önce aldığım elbise çuval gibi oldu:( Elbise hiç giymem, bir heves almıştım ama hepi topu 2 kere giymiştim. Bugün giydim ama biraz komik duruyor. Derhal terzi bulmam lazım!!! Yoksa alışverişe para yetiştiremiycem:PpP

4 yorum:

mert dedi ki...

adamın ocagına incir diker bu dert)). 2 ayda ne kadar kg verdin bolaştı herşey

Selena dedi ki...

bilmem, 4-5 kilo verdim herhalde. takip etmiyom pek:)
İki haftadır nevaleyi M&S'e yatırdım zaten. Yine de giyecek bişeyim yok. meee!

mert dedi ki...

yavaş ol biyere mi koşuyorsun:)

papilo dedi ki...

Yargici diker sanirsam...