Sayfalar

4 Kasım 2008 Salı

Az gittim uz gittim

Bugün bütün gün orda burda koşturup ev ile ilgili işleri halletmeye çalıştım ama sanki hiçbir işi halledemedim!!! Telekom bayiine uğrayıp telefon ve adsl başvurusu için 1 saatten fazla harcadım ama sistemlerinden kaynaklanan bir sebep başvurumun tamamlanmasına izin vermedi. Üstelik seçmiş olduğum uyumlu tlf numarasını da kaybettik. Gün içerisinde 3 kere uğramama rağmen olay hala çözülemedi!
Sonra OGS almak için bankaya 2 kere gitmek durumunda kaldım çünkü sanırım bankaya da nur yağmıştı. Bankalar neden bu kadar kalabalık ki? İşlemi yapan kız da ilk kez kampanyalı OGS veriyormuş, o da gerekenden uzun sürdü.
Ayedaş'a gidip elektriğimi bağlattım ama sanırım civardaki herkes faturasını bugün ödemeye karar vermişti, vezne kuyruğu dışarı taşıyordu. Orada da bolca bekledikten sonra işi hallettim.
Ha bir de arada markete gidip bilimum temizlik malzemesi alıp eve taşıdım.
Bugün aynı mekandan kaç kere geçip kaç tur attım bilmiyorum ama şu anda haşadım çıkmış durumda:(

3 yorum:

mert dedi ki...

hmm aklıma yeni ve süper gıcıklıklar geliyor.
imza
murphy:)

papilo dedi ki...

Halbuki biz seni antremanli biliyorduk Anakra'daki kosturmandan Mudurum. Burada da az ugrasmadin, elektrik, su, telelfon ve bilimim resmi makam ile. Belediyeden bir tanidik yok mu?

Selena dedi ki...

sevgili murphy,
başlatmaaaa!!!

hulyacım belediyelik iş olsa tükkan senin... ama acaba bi kepçe vurdurtturup hatlarını mı koparttırsam:PPP