Sayfalar

18 Kasım 2008 Salı

Güvenlik tedbirleri

Şu eve daha önce giren hırsız olayı kafamı pek kurcalıyor 1 haftadır. Ömrümde ilk defa huzursuz yatıyorum evde. Gerçi ilk günlere göre giderek pozitifleşiyorum ama bu kendimi güvende hissetmemden çok hırsızla barış ilan etmemden kaynaklanıyor. Yani fikri kabullendim sanırım:) Yine de alternatif güvenlik yöntemleri taramaktan da geri kalmıyorum. Mesela yarın ilk işim pronetten randevu almak olacak. Alarm taktırıp rahat etmeyi düşünüyorum:) Ama yazın pencere açamama fikri çok can sıkıcı. Hele benim gibi temiz hava meraklısı biri için:(

13 yorum:

Anonymous dedi ki...

sevgili selena,

Yaz bi mektup hırsıza... Teker teker tarif et nerede değerli eşya varsa. Önemle ekle.. Yatak odasında bir şey yok diye :):):)

sen mutlu hırsız mutlu

SUP

mert dedi ki...

yok -daha önce soyuldu-yaz:))

Selena dedi ki...

hahah sonra arabada teyp yok yazan adamın hikayesine dönmesin:) Olsun abla biz yine soyarız:)

mert dedi ki...

tamam o zaman yatagın altına kasatura sakla:))

Selena dedi ki...

korkarım ben öyle şeylerden:(
dabanca aliim ben iyisimi:Ppp

mert dedi ki...

boğma teli, zıpkın, şok aleti, kabak soyma aleti, kalaşnikof, varsa dededen kalma kılıc hepsi bulunsun lazımdır.

Selena dedi ki...

rambo gibi yüzümü de boyadımmıydı...

mert dedi ki...

ha onu unutmuşum bir de kendine has bir cıglık geliştir korkunc olsun

Selena dedi ki...

ne öyle siparişle çığlık mı olur? hem tüm rüyalarda çığlık atmak isteyince sesi kısılır insanın... kesin bende de öyle bişey olur!

mert dedi ki...

olur olur. evde tekken dene sesi kayıt et. gerekince fon da calarsın

Selena dedi ki...

sonra komşular evde psikopat var kafayı yedi diye ev sahibini arasın:))) ne o? hanım kızımız çığlık provası yapıyor:)

mert dedi ki...

ben elimden geleni yapıyorum:(

Selena dedi ki...

:))))