Sayfalar

10 Kasım 2008 Pazartesi

Yalnız yaşamak

Hepitopu 10 aydır ablamlarla yaşıyor ve 9 aydır kendi evim yok gibi görünse de şöyle bir düşününce aslında 1 seneden fazladır tek başıma yaşamadığımı farkettim. Tüm bu süre zarfında ise tekrar yalnız yaşayacağım günün hayalini kurdum. Şimdi kendi evimi tutup yerleştim ama çok ilginçtir ki tekrar yalnız yaşama fikri beni ürkütüyor. Ne ilginç, bir yandan iple çekiyorsun diğer yandan istemiyorsun... Sonuçta artık durum bu olduğuna göre bu ürkekliğin çabuk geçmesini umarım:)

14 yorum:

papilo dedi ki...

Kim demsi senin yalniz oldugunu...
Selen var,
Mudurum var,
Ege'nin teyzesi var
Ablanin kardesi var...

Suy var
Ben varim
benim bucur var..
koca bir Anakra tayfan var
bir o kadardan fazla olacagini eminim Istanbul tayfan var,

biz hepimiz sende kalacagiz ona gore...
kirayi bol simdiden...

Anonymous dedi ki...

yav guzelim sen gittigin her yere piril piril isigini tasiyan bir sahsiyetsin, elektriksiz evi bile aydinlatirsin ve isitirsin sen... bu alisma devresi dert etme! uzaklardan bir KIL

Anonymous dedi ki...

coming up next: house warming party

on Selen's house :):):)

Not: Yalnız bıraktım özür dilerim ama bu haftasonu bir felaketti. ama önümüzdeki haftasonlarından en uygun olanında ekşiyeceğim.

Not 2: Bu uzaklardan yazan kişiyi tahmin ediyorum galiba (adının baş harfi Özgür değil mi?) ve söylediklerine aynen katılıyorum. Kendisine selamlar :):)
Sevgiler,

SUY ya ben SUP oldum iki ay oldu nerdeyse :)

Selena dedi ki...

ne tatlısınız siz yaa:)
Hülya'cım yazdıklarını okuyunca resmen gözlerim doldu (çok şaşırdınız di mi?:PpP) ve AHE anlamadan odadan nasıl kaçacağımı bilemedim.
Canım KIL ve SUY, sizler de içimi ısıttınız.
İyi ki varsınız, ama keşke yakınımda olabilseydiniz:)
ps: bilin bakalım şu anda gene ne oldu:)

mert dedi ki...

selena dikkat et, bu suy sadece menfaat peşinde:))

Selena dedi ki...

bilmem mi:PpPp ama olay çift taraflı, ben de onu sömürüyorum:))) bizimkisi tamamen çıkar ilişkisi:)

Anonymous dedi ki...

aaaaa fesata bak. ne menfaati ayol kendi dedi parti diye. Hem bana yapmıyor ki partiyi liseden istanbullu arkadaşlarına yapıyor.

Seni de kınıyorum selena. iki günlük ünlü ünsüz seri katile sattın beni...alacağın olsun.

SUP ayrıca tamam mı SUP

Selena dedi ki...

ne sattım yaa, satma böyle mi olur! dedim ben de onu sömürüyorum diye.
Bu arada benim house warming party simdilik belirsiz bir tarihe ertelendi. sanirim bayram sonrasina kalır. Başka aktivite koydular haftasonuna:)

Anonymous dedi ki...

sattın tabi konuşma. Banane çağırdın mı partiye de söylüyorsun?

İstanbuullllllllllll sen olmasaydın selena şimdi beni satmazdı. (melodisiyle sööleee)

Vulnerable SUP

Selena dedi ki...

parti olsaydı çağırcaktım tabi:) hatta kendi kendime dediydim ki suy istanbula geldiğinde merte sorarız, bize gidilcek güzel eğlenceli yerleri söyler, fıldır fırdıl gezeriz, felekten geceler çalarız dediydim:)

mert dedi ki...

alah allah 3 kez yazdım kayboluyor hepsi dagıtcam burayı şimdi:((

Anonymous dedi ki...

ehiehi bazı fesatların müdürümle aramıza girmesine internet alemleri bile engel oluyor. Allahım ne büyüksün yarebbim :):):)

SUP the witch

mert dedi ki...

witch:)) bu konuda haklısın işte sen bozdun internetimi te ankaradan bunu yaptıgına göre istanbula gelsen kafamıza gecicek memleket

Anonymous dedi ki...

Valla işte Selena geçen geldi afedersin sana kaşımı kaldırdım geçen gün dedi ben de affettim. Sonuç Murphy'likten kurtuldu... Sen de başına gelenlere bi bak derim...

SUP the cruel