Sayfalar

3 Kasım 2008 Pazartesi

Fındık, fıstık, badem

Alkol veya sigara bağımlılığım olmadığı için kendimi takdir ediyordum. Ama bir bağımlılık çıkardım ki kendime, ben bile hayret ettim. Bir insan kuruyemişe bağımlı olabilir mi? Oluyormuş!
Rejimim kapsamında yemekten tatmin olmayınca kendimi fındık fıstıkla kandırmaya başlamıştım. Sonra bu fındık fıstık bir nevi alışkanlık haline geldi. Şimdi yemediğim zaman canım acaip derecede istiyor. Ellerim titremiyor henüz ama o da yakındır:PpP Fındıkların içine de koladaki gibi bağımlılık yapan bişey mi koyuyor olabilirler mi acaba?
ya çok canım istiyor, gidip alsam mı?

14 yorum:

mert dedi ki...

bende kahve dünyasında ikram edilen cikolatalardan birkac tas birden yedim:)

Selena dedi ki...

yaaa, kabusum onlar benim. geçen kahve almaya girdim, arkama bakmadan kaçtım dükkandan:( ondan önce de kahve içerken fondue ikram etmişti adiler. dayanamamıştım o zaman:(((

mert dedi ki...

ben manyak abarttım bugün. 3 kase draje cikolata +kahvenin yanındaki kaşıkımsı cikolata derken midem bulandı. mutluluk hormonu falan salgılatıyormuş diyorlar bende ters tepti:(

Selena dedi ki...

o kaşık çikolataya hastayım ben. ama evet haklısın, alışık olmayan bünyede çok çikolata kötü yapar:) demek ki neymiş, alışık değilsen pisboğazlık yapmayacaksın;)

mert dedi ki...

sorma bagırsaklarda isyan ediyormuş:P

Selena dedi ki...

muahahah, aklima geldiydi de demediydim:)

mert dedi ki...

ne fenasın sen:Pp

Selena dedi ki...

tecrübe:) ben bir çikolata canavarıyım:))) nutella kaşıklayanlardan:)

mert dedi ki...

ben kücükken yapardım sonra direk kusma ve tuvalet ögg

Selena dedi ki...

anladigim kadariyla pek de buyumemissin:) nutella yerini drajeye birakmis sadece...

mert dedi ki...

yahu ne hoş yuvarlak minik şeyler cidden:) ye ye önce bişey olmuyor. ammaaaaaaa sonraaaaaaaa

Selena dedi ki...

tabakta durduğu gibi durmuyor tabi... yine de nutellayı hiçbişeye değişmem ben...

mert dedi ki...

amma yaramaz bişiysin yahu haylaz mı demeli

Selena dedi ki...

kiiim? ben? valla kuru iftira:)