Sayfalar

15 Kasım 2008 Cumartesi

Çalar saat

İnsanın tüm gününün kendine ait olması güzel bişey. Bisürü iş becerlemişim gibi geliyor bugün. Aslında bakınca hiçbişey de yapmamışım ama:)
Bu arada çok lazım ve eksiğim kalmasın diye yarın sınava giricem ya, sınav giriş belgesine eşek kadar yanında cep telefonu olan adaylar sınava alınmayacaktır yazmışlar. Tamam cep telefonu olmadan birkaç saat yaşarım ama o birkaç saatten telefonsuz nasıl haberim olacak??? Ben yıllardır saat olarak telefonunu kullanan biri haline gelmiştim. Şimdi bu durum beni zora soktu. Neyse eski saatlerimden birini buldum ama en son herhalde üniversitede felan kullanmıştım. Gidip pil taktırdım ama saat çalışmadı. Sanırım geçen yıllarda bana küsmüş. Ben de sınavda saatsiz ne yapıcam telaşesiyle ordaki saatlere bakıp sonunda kendime bir çalarsaat aldım:)))) Sınavdan sonra da işe yarasın bari:D Yarın sınavda kendime çok gülücem yalnız. Masasında çalarsaat olan yegane kişi ben olacağım kesin:))) heheheh!

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

:))))

blogu uzuuunca bi zamandır takip edemediğimden bugünden geçmişe giderek okuduğum için çalar saati sonunda çantana koymak zorunda olduğunu bildiğimden midir yoksa onu bildiğim halde midir bilemedim ama çok güldüm. ilk kez sınava giderken çalar saat alanı duyuyorum :)))

-TYBUY (=tez yazmaya başlamamış uzm yrd)