Sayfalar

3 Kasım 2008 Pazartesi

Hayırdır inşallah

Bu sabah saçma sapan bir rüya gördüm. Hani uyur uyanık modda görülen cinsinden. Vücuduma 1.5 cm çaplı, vida gibi de değil de montaj yaparken kullanılanlara benzeyen plastik bişey batmış. Aslında 2 tanesi içiçe geçerek batmış ama canım hiç yanmamış. Sonra görünce allah allah bu ne diye çekip çıkarıyorum. Tabi orda koca bir delik kalıyo, içinden sıvı bişeyler akıyo. Sonra bu kocaman yara açık kalmasın diye gazlı bezle kapatmaya çalışıyorum ama gazlı bezi bir türlü doğru şekilde çıkarıp yerleştiremiyorum. Gazlı bez ve bantlarla cebelleşirken saat çaldı. Oh be!

3 yorum:

mert dedi ki...

ilginc bir rüya. bilinc altı bir şekilde sembollere dökmüş kendini.

Selena dedi ki...

başka muhtemel bir açıklaması daha var sanırım ama şimdi burdan yazılmaz:)

mert dedi ki...

onu bende aşşagı yukarı cözdüm ama söylemek istemedim.