Sayfalar

20 Kasım 2008 Perşembe

İstanbul şakası

Saçma sapan bir gecenin üzerine süper! bir sabah yaşadım.
Dün içtiğim bi kazan çayın etkisiyle midir nedir gece saat 1:30 sularında hala cin cin etrafa bakıyordum. Sonra bu da yetmezmiş gibi saat 7 sularında yaptığım süperzekalığın sonucu olarak çamaşır makinasının sesiyle uyandım! Neyse olur böyle şeyler diyerek hazırlanıp yola koyuldum ki şakalar başladı. Önce dalgınlıktan sanırım su dolu bir çukura adım attım. Neyse onu hasarsız atlattığıma sevinerek yola koyuldum. Bu sefer de az ileride adımımı atmamla ayağımın kayması ve benim yere yapışmam bir oldu. Sırtımdaki çanta ile kaplumbağa formatında yan yattım resmen:))) Halim çok komikti! Bir yandan bozuntuya vermeden toparlanmaya çalıştım bir yandan gülüyorum:) Allahtan çabuk toparlayıp kalktım ama üstüm başım feci battı:( neyse biyerime bişey olmadı ya:))) töbe töbe!

3 yorum:

mert dedi ki...

hahaha sakin hayat sana şok etkisi yapıyor selena. allah seni başımızdan eksik etmesin yahu güldürdün beni

Selena dedi ki...

:) yolda giderken 2-80 yere yapışmanın neresi sakin allah aşkına:)

papilo dedi ki...

Istanbul boyle derlerdi de inanmazdim...

buraya bir arabest sarki girer:
dusenin halindan dusenler anlar
yok o sevenin di galiba...
neyse...
Gecmis olsun Selencigim...