Sayfalar

6 Ocak 2011 Perşembe

Ayaklı murphy

Sabah 7:15 itibariyle yataktan kalktım. bir panik hazırlanıp düştüm yola. Hedef toplantı öncesi kabeden paltoyu almak. 8:00 itibariyle kapıdan girdiğimde benden önce gelenler olmuştu. Yuh dedim, insanlar kafayı yemiş (hayır ben normalim:PpP) neyse indim aşağıya, ayırttığım parçaları alıp kasaya yöneldim. Kasadaki abla paltoyu okuttu ve "indirime girmemiş" dedi. Ben böööle bakakaldım kadına. "şaka yapıyorsunuz di mi?" diyerekten, bir yandan canlı murphy modunda kendime gülüyorum falan. dedim yani bekledim o kadar, olana bak. neyse yapcak bişey yok diyerekten aldım paltoyu. kasiyer çok şeker. siz böyle pozitif yaklaştınız ya, iyi bişey olacak şimdi size dedi, dedim görüşmem var, bakalım. neyse ödedim çıktım. hala kendi kendime gülüyorum (evet gülüyorum, napayım ağlayınca değişen bişey yok). yine de mağazadan çıkmadan paltoların oraya gittim ki benimki de indirime girmiş. allah allah diyerek birilerine sordum. sistem hatası imiş. haydii, tekrar in aşağıya, müşteri hizmetlerinden iade geri al vs işlemleri. neyse indirimi yansıttılar, ben de sırıtarak giyip çıktım paltoyu.
görüşme? ne? hı? kim???
case verdiler 1 tane. sunum hazırladım. ancak bir miktar kimlik bunalımı yaşadığım için bilemiyorum tabi. orda bürünmem gereken rolü tam benimseyemedim sanırım. mülakatçı ile sunucu arasında gidip geldim.
aman whatever:)

0 yorum: