Sayfalar

17 Ocak 2011 Pazartesi

Vücudumuzu tanıyalım

evet mesela ben şu anda vücudumda nerede nasıl bir kas var gayet iyi biliyorum. farkındayım yani. hepsini tek tek hissediyorum. Her biri ayrı ayrı ağrımakta çünkü. çünkü ben dün kaymaya gittim.
Öyle korka korka gittim ki... geçen seneki yegane denemem kabus bir sonuç bırakmıştı üzerimde. hava berbattı, ben yanlış piste girmiştim vs derken o kadar çok düşmüş ve o kadar hırpalanmıştım ki kendime olan güvenim yok olmuştu. Bu sene bir de daha da kilo alınca... ve kayak da bir nevi denge sporu olunca... harbi korktum ne yalan diyim. gidip bir ton para verip kıyafet de aldımdı kendime.. dedim ki bir de kayamazsam sıçtık yani, bunca para boşa gidecek vs.
yine de gözümü kapadım çıktım piste. şansımıza hava çok güzeldi. rüzgar yok, sis yok. önce eğitim pistinde 5 tur attım, baktım düşmeden kayabiliyorum. kendimi nazlıya kaydırdım. nazlı biraz uzun geldi ne yalan diyim. hamlamışım ya, bir de düşmeyeyim diye kasıp durdum sanırım kendimi. bacaklar nasıl ağrıyor anlatamam. ama düşmeden tamamladım ilk 2 turu. sonra 3. turda düştüm tabi. ama öyle kötü değil. kayaklar fırladı tabi ayağımdan. sanırım 15 dakika falan uğraştım giymek için. kafayı yedim resmen. sonunda bir board'cudan yardım istedim. meğer benim kayağın kilidi kapalıymış. e doğal takamamam. "salaaaak selen" diyerek taktım kayağı, kaydım gene. niyetim öğlene kadar nazlıda takılıp sonra cesaret edebilirsem arkadaki sarı piste gitmek. ancak daha öğlen olmadan ebrular gel aşağıya deyince indim ben de. ama sarı piste cesaret edemeyip gene uzun mavilerde gezdim. yalnız rota uzadıkça benim yorgunluk tavan yaptı. tükendim denir ya, resmen tükendim valla. ama bizimkilerin gazı ile bazı yerlerde gene kendime göre hızlandım, S çizdim vs. hakikaten kendimi aştım. ama bu arada çoook yoruldum.
öğleden sonra sis bastırmaya başladı. ben bir korktum sormayın. zaten çok da yorulmuştum. 1 nazlı sonrası dinlendim, baktım olacak gibi değil, yukarı çıkıp yine arka yoldan döndüm otele. soyundum, dökündüm. tükenmişim, yığıldım resmen...
ama çok mutluyum ne yalan diyim. hem çok keyif aldım, hem kendime güvenim yerine geldi, hem de kar gördüm, kar:)))
yine gidecek ben:))))

0 yorum: