Sayfalar

26 Ocak 2011 Çarşamba

Gerildim yav

Allahım ne kabus bir gün:(
önce altyapı: bu hafta yurtdışından gelen birileri var. onların TR'deki toplantılarını biz organize ediyoruz ve katılım sağlıyoruz. ancak bu hafta patron yurtdışında. dolayısıyla iş bana kaldı. adamlarla toplantılara gidicem.
2. ayarlamaya çalıştığımız toplantılar gayet üst düzey. güya bir şirket aracı olacaktı. hem kendileri ile hem de bağlı kuruluşları ile görüştürecektik. hatta talebi gecen hafta ilk onlara ilettim. ancak bu sabah arayıp kendilerinin görüşemeyeceğini, bağlı oldukları şirketle görüşme için de aracılık etmelerinin uygun olmayacağını ilettiler. bu sabah!!! yani durup durup bu sabah "valla bize güvenmeyin" dediler...
sabah beri panik halde randevu almaya çalışıyorum. işin kötü yani randevu almaya çalıştığımız adam da bu cuma görev devrediyormuş!!! o kadar yoğun ki daha talebimizi görüp de "bilmem kim ilgilensin" bile diyemedi. saat oldu 4.
bu arada  ben de bana alternatif olarak verilen ismi - adamın yerine geçecek olan - arasam mı diye tereddüt modundaydım ki zaman azaldıkça gerildim. sanırım patron yok ya, kendimi daha bir sorumlu hissediyorum ve bu görüşmeyi ayarlamak zorundayım gibime geliyor.
neyse az once 2 numarayı aradım. adam açtı telefonu. anam oldum. asistanı değil. kendimi tanıttım ama eminim adama bir şey ifade etmemiştir. sonra sempatiklik olsun diye "tebrik ederim, görevi devralıyormuşsunuz" dedim. meğer görevi devralan o değilmiş. başka biriymiş. allahım orda başımdan aşağı kaynar sular indi. adamla doğru düzgün konuşamadım bile. daha da komiği "iyi de bu adam görevi devralmıyorsa bunun görevi ne ola ki???" gibi sorular dönüp durdu kafamda... adama o zaman kimle görüşelim diyecektim ki "sizi sonra arayayım mı?" dedi.
böyle işte. 15 dakikadır kendime gelmeye çalışıyorum. IMF günlerim geldi gözümün önüne... allahım nasıl bir şeydir bu yaaaa:(((
al işte mülakatlarda sorulan "başınıza gelen kriz durumu" sorusuna mükemmel örnek:) ne yaparsınız? ne yapıcam mümkün olan en büyük hasarı veririm:PpP

2 yorum:

Adsız dedi ki...

O kadar da yetismisitn IMF Dairesi nde yani, paslanmissin biraz analasilan, silip parlatmak lazim...
uzaklardan bir kil

MsPiggy dedi ki...

he valla paslanmışım!!!