Sayfalar

12 Ocak 2011 Çarşamba

İncilere devam

Bundan böyle her inci için ayrı bir post açmak yerine bir tanesine (buna) eklemeye karar verdim. çünkü bu gidişle çok fazla post olacak.
yeni marifetimi bildiriyorum:
bu hafta internations toplantısı varmış. 13'ünde... züzü önce gidicem dedi, ben de gitsem mi diyerek bir arkadaşı ayarttım. ama bir yandan da gidip gitmeme konusunda kararsızım. neyse bugün gitmeye kesin karar verdim. bugün kayıt olmak için siteye girdim. kaydı oldum, ek misafir için nereye yazıyorduk onu ararken yazışmalara bir göz attım. her yerde bir "wednesday" lafıdır geçip duruyor. allah allah demek bugün başka bir aktivite daha mı varmış vs derken içime kurt düştü, bir de baktım ki benim yarın sandığım olay bugünmüş!!! yattı bizim aktivite.. hayır o değil, kayıt yaptırmadan "aman kapıdan girerim" diye yarın gidip de conrad'da sap sap kalsak ne gülerdim:)))
şimdi bu olay iptal olduğuna göre muhtemelen yarın akşam ege'nin show'una giderim:)

0 yorum: