Sayfalar

7 Ocak 2011 Cuma

Bizim murphy aynı zamanda salakmış da:))))

Dün akşam ablamlara gittim. tabi eve varmamız 9'a geliyordu, o saatten sonra yemekti, fatmagül'dü derken baktık 11'i geçmiş. E bari uyuyalım dedik. gerçi bana kalsa pozisyonumu hiç bozasım yok. ne zaman ablamlara gitsem en büyük zevkim kucağına yatıp sırt kaşıtmak:))) kıyamam o da gıkını çıkarmadan kaşıyor valla. durunca falan dürtüyorum hemen "durma" diye:)))) çok yüzsüzüm çok.
neyse akşam zevkli de sabahı kabus bu ziyaretlerin. netekim bu sabah da erkenden hortlayıp düştük yola. ben 7:45 otobüsü ile geçtim karşıya. 8:15 itibariyle ofis kapısındayım. kapıdayım ama içeri giremedim. salak ben dün palto değiştirince ofisin anahtarını palto cebinde ofisde bırakmışım. ben kapıya kapı bana baktık bir müddet. daha çok erken olduğundan ofise gelen de yok... allahtan araba ofisdeydi. salak murphy diye söylene söylene arabaya gittim. bir yandan eve gidip uyusam mı diye düşündüm ama gitsem gelemem geri. arabaya kıvrıldım uyuklamaya başladım ben de:)))) 20 dakika falan sonra baktım gençlerden biri gelmiş, girdim ofise.
ama yaa, olacak iş midir!!!

0 yorum: