Sayfalar

7 Ocak 2011 Cuma

Yok ben kesin "şaka"yım...

Öğlen kendime kayak kıyafeti almaya gittim. kar özledim dedimdi ya, malum bu salak şehirde kar yok. mecburen dağa gidicez. gidicez de ne giyicez vs. mevcutlara da sığamayınca dooğru yeni masraflara.
neyse gittim mağazaya, dedim ben 2 sene önce sizden bir takım aldımdı, artık içine giremiyorum, yenisini almaya geldim. koca mağazada bana uygun 3 pantolon anca var, montlar desen keza öyle. neyse giy çıkar giy çıkar derken birilerinde karar kıldık, ben başkasının ödediği kartla aldım çıktım mağazadan. ofise geldim. bu arada bir pantalonun büyük bedeni gelirse diye de tlf numarası bıraktım. neyse demin mağazadan bayan aradı. "selen hanım ceketinizi unutmuşsunuz" dedi. benden tepki
- aa hiç bakmadım, poşetin içinde değil miydi?
- yok kendi ceketiniz...
ben bu arada hala "lan ceketi başka poşete mi koymuştuk ki, ne dikkatsizim" falan diye düşünüyorum. hatta neredeyse kalkıp poşete bakıcam. bu arada bilge hanım devam ediyor:
- hani size çıkarttırmıştık montu denemeniz için...
- aa benim kendi ceketim!!!!
üzerimdeki ceketi tamamen unut... aklıma bile gelmiyor ben hala takılmışım monta... hayır kadın aramasa sittin sene aklıma da gelmez ha ceket...

1 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

gozunu kayak burumus senin:))))ssst sakin snowboard yapiim falan deme gidince. bizim haydar el bilegini kirdi geldi 2 hafta once snowboarddan dusup. tirsti ben.