Sayfalar

15 Haziran 2010 Salı

Babalar günü kadar taş düşsün başınıza...

Abi nereye kafamı çevirsem yok babalar günü hediyesi, yok babalar günü brunch'ı, parfümü, reklamı bilmemnesi. İnsanın gözüne gözüne sokuyorlar resmen. Ben gözümü kaçırdıkça sms'ler mailler yağıyor. Sinir oluyorum sinir. Anneler ve babalar gününün çok lüzumsuz bişey olduğunu düşünmeye başladım. Ne bu yaaa, pazar yaratalım derken insanların yaralarını kanatmaya ne hakları var anlamış değilim. ayıp denen bişey var. babasını seven adama hergün babalar günü, haketmeyen babaya ise 1 gün bile fazla. o zaman nedir bu geyiğin sebebi! Hayır ben eşşek kadar insanım bana bu kadar koyuyor bir de bunun çoluğu var çocuğu var. Millet koştur koştur analar babalar günü aktivitesi planlayıp organizasyon yaparken sen sanki öyle bir gün yokmuş gibi davranmak zorunda kalıyorsun. sevgililer günü gibi zoraki lüzumsuz bir şey bu da. yapmacık, göstermelik.

0 yorum: