Sayfalar

25 Haziran 2010 Cuma

miskin ve gergin...

Allahım üstümde yine o bilindik miskinlik. hani şu anda eve gidebilsem aynen kıvrılıp yatarım yatağıma. hava zaten içimi karartıyor sabah beri. bu yağmurlar nereye kadar yav! yağmur berekettir tamam da bereketin de bir sınırı olmalı kardeşim.
Dün akşam diğer 70 milyonla birlikte oturup aşk-ı memnu finali izledim. hayır o kadar abarttılar ki diziyi izlemezsem dışlanıcam gibime geldi. ben de oturup izledim işte. 2 sezon içinde 1 bölüm yeter sanırsam. Onu da öyle uzatmış ki adiler, 1 reklam arasında çamaşır vs astım, diğerinde banyo yaptım, bir üçüncüsünde saçımı kuruttum falan. sonra face'den yorumları takip ettim. herkes bir yandan dizi izlerken diğer yandan canlı yayında... hatta yorumlarla eğlenicem diye dizi bittikten sonra bi yarım saat daha takıldım nette:)
bu sabah ise kabus gibiydi. dün apar topar toplantiya çağırdılar. onun stresi, üzerine yolu şaşırdım onun stresi falan derken... gerildim allahim!!!

0 yorum: