Sayfalar

8 Haziran 2010 Salı

Bende şans olsa...

Ya nedir bendeki bu ekonomik şanssızlık anlamış değilim! Ne zaman yurt dışına çıkacak olsam gideceğim ülkenin parasına karşı TL değer kaybeder, ben ordayken dibe vurur, bütün harcamalarım en yüksek kurdan hesaplanır, ben dönünce de eskisinden de aşağıya iner!!!
2001'de Boston'a giderken kriz patladı, dolar bir gecede 600 liradan 1200 liraya zıpladı, bilet bana kapak oldu vs. bu hep böyle oldu. en son cenevreye gittiğimde giderken 2,1 civarı olan parite benim orda olduğum hafta boyunca 2,28'e vurdu. şimdi? 1,9!!!
şimdi de amerikaya gidicem ya, 1,4'lerde gezen $ paritesi 1,6'yı geçmiş durumda. bakalım temmuzda 2'yi görecek mi??? parası olan dolara yatırım yapsın, temmuz sonu gibi tavan yapacak. demedi demeyin:)))

2 yorum:

Chat Noir dedi ki...

yatırım yaparken senin seyahat programını dikkate almamız gerekiyor demek :)

MsPiggy dedi ki...

onu diyorum ya bende:)