Sayfalar

22 Haziran 2010 Salı

pişt pişt!

Dün akşam uyuzluğumu kapı önünde bırakıp girdim eve. Önce yeni aldığım merdiveni de denemek ayağına perdeleri indirip yıkamaya giriştim. 2 posta onları yıkadım. Onlar yıkanırken de ayakkabı dolabımı indirip giymediğim veya giymekten giyilmez hale gelmiş yaklaşık 15-20 çift ayakkabıyı ayırdım. Geçen hafta da aynı şeyi kıyafetler için yapmış, dolabımı bayağı boşaltmıştım. Şimdi de ayakkabı dolabım aynı düzene kavuştu. (amerika öncesi kendime yer açıyorum, çaktırmayın:P)
Gecenin kalanı aynı uyuz moddaydı.
Bugün sabah işe gelirken elim kolum akşam ayırdığım ayakkabı vs ile dolu olaraktan tam karşıdan karşıya geçecektim ki biri "pişt pişt" dedi. Döndüm, bir bisikletli. adam korna olarak "pişt" demeyi uygun görmüş:))) Ben de bazen arabada "şşş" falan derim ama kimse bana canlı olarak yapmamıştı. Çok güldüm.
Ofise geldim, ayakkabıları ve kıyafetlerin kalanlarını kolileyip kargoladık. Sonra benim kabus başladı. Sabah beri salak bir tarife çevirisi yapıyorum:( Bir yandan elimde bilimum sigorta planı, bir yanda zargan, küfrederekten "çevir kızı kereviz" modunda tarife çevirmeye çalışıyorum. Ben bu çeviri işinden nefret ediyorum:( hele de içi teknik terim doluysa!!!

2 yorum:

Chat Noir dedi ki...

renkler güzel olmuş:)

MsPiggy dedi ki...

tenküüüü:)))