Sayfalar

17 Haziran 2010 Perşembe

İnsan hakları mahkemesine başvursam

şu sıcağa bir çözüm bulurlar mı acaba? yani bu da insanlığa çektirilen bir işkence netekim. bir o bir de sivrisinekler...
Dün ablamlarda kaldım ya, akşam yattım, pencereden hafif hafif esinti geliyor, ok sorun yok. ama biraz sonra oram buram kaşınmaya başladı. sivrinin teki beni ziyafet sofrası olarak kullanıyor. mecburen üstümü örttüm. bu sefer sıcak ki ne sıcak, ölecem, ölmezsem de kesin bayılıcam. yatakta dön dur. sonra o yetmedi ege yanıma geldi. bir yatakta 2 kişi. 5 dakika oyalanıp onun yatağına uzadım hemen. ama orda da bir sivri buldu beni. gene örtünüp işkenceye devam. sabahın bilmem kaçı olmuş ben hala doğru düzgün uyuyamamışım. sonra ege tekrar uyanıp geldi yanıma. bu sefer uyandırıp ilgi istiyor. dedim sen git biraz tv izle, oyun oyna falan:) sihirli cümle buymuş meğer. ama zaten saat olmuş 6:30 falan. bir saat kadar daha uyumaya debelendim sonra kalktım mecburen. Malum karşı yakadan geçmek gerek... yalnız o bu değil de uzun zamandır ilk kez 9'da ofisteydim valla:)

0 yorum: