Sayfalar

2 Haziran 2010 Çarşamba

Kendime gelmece...

Kabus hafiflemeye başladı, ben de kendime geliyorum ufaktan. En azından dün ve bugün şu ana kadar sinir krizi geçirmedim:) Dün akşam eve gidip TV falan izledim, sakincene uyudum vs. eve gitme saatim gene 8 idi aslında ama olsun:)
Önümüzdeki 2.5 gün bir eğitime katılıcam. Sabahtan akşama, kabus modu:( Eğitim konusunda böyle söylemek çok ayıp biliyorum ama bir salona tıkılıp saatlerce dinlemek beni biraz kasıyor. Neyse, tek umudum yarın akşamki Rihanna konseri. Anam biletleri yanıma almayı unutmamam lazım:D (dedim ve hemen çantaya attım). Bu arada hava bir garip. sanki yağmur yağacak. asıl yarın yağarsa çok eğlenceli olacaktır. Gerçek anlamda diyorum. nedense yağmur altında konser dinleme hevesine kapıldım:))
Haftasonunda umutluyum. Ankaradan gelecekler var. çıtırcan (belki) ve pisim burada olacak. yani biri olmazsa öbürü:)
darma dağınık yazdığımın farkındayım ama son zamanlarda öyle uyuz bir hayatım oldu ki kafamı toparlayıp da bişeyler yaratamıyorum.
ha bu arada swiss otelden aldığım grand style üyeliği iptal oldu. Pek sevindim. Niye böyle bir salaklık yaptığımı anlamamıştım zaten. Arada insanın basireti bağlanabiliyormuş:)
öpenz.

0 yorum: