Sayfalar

19 Haziran 2010 Cumartesi

patla selen!!!

gene öküz gibi yedim. hayır öküze hakaret etmeyelim, bugün muhtemelen onu da geçmişimdir:(
Sabah Özge ve Rengin'le kahvaltı yaptık big chef's de. çeşit eskisine göre azalmış olmakla birlikte gene süper bir kahvaltı oldu. 1 sularında Özlem Kaan'ı alıp geldi. Oğlan çattı kaşlarını bana, gülmez allah gülmez:( sevmedi sıpa beni:(
bir sonraki durak quick china. sanki o kahvaltıyı ben yapmamışım gibi bir de açık büfeye gittim. ilk tur millet yerken (selim, dilara, gökhan ve burak) ben midedekileri hazmetmeye çalıştım ama nafile. sonra yemek görüntü ve kokularına dayanamayıp ben de çıktım tura. hatta abartıp 2 tur attım. 5'e doğru vinç geldi beni yerimden kaldırmaya. kızılayda bir soda içip çıtırcan dosyasını kapattıktan sonra kuzenlere geldim. yemek yemeye halim kalmamış olsa da esin ablanın "hafif" tatlısına hayır diyemedim. bugün de patlamadım ya....

10 yorum:

mert dedi ki...

egerki ankaradaysan istanbula yayan gel:))

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

selenim,
biz o yemekten sonra.. anca teee saat sabaha karşı 04:00 civarlarında çevre sokak ve farabi köşesindeki kokoreççi amcadan bir çeyrek kokoreç yedik:)

MsPiggy dedi ki...

ben söylemiyim:(((

MsPiggy dedi ki...

hahhaha ne yazdığını hatırlamamak bu olsa gerek:) gayet de yazmışım valla:)

Selim Karakaya dedi ki...

be daha yeni acıktım!:))

MsPiggy dedi ki...

sen de durdun durdun hepsini birden mi okudun gene??? bak günü gününe takip etmiyorsun, sonra yakalanıyorsun böyle; olmuyor:PpP

Selim Karakaya dedi ki...

e napiim, vakit olmuyor bazen! hem hepsini okuyup yorum yazınca bakıyorum birçoğuna cevap yazmıyorsun! kızıyorum, haberin olsun!

MsPiggy dedi ki...

her yoruma cevap yazılır diye bir kural mı var benim bilmediğim? o zaman sen de her yazıma yorum bırakmak zorundasın, buyur bakalım:)
...
düşündüm de, sonsuza uzar bu yav!!!

Selim Karakaya dedi ki...

bana bak, beni sinirlendirme, bi daha hiç okumam blogunu görürsün bak!!! hehehe:)

MsPiggy dedi ki...

hadi len!!!:)))