Sayfalar

30 Mayıs 2010 Pazar

Dünyaları uyudum yine

Cuma akşamı nasıl bunalmışsam artık 8 olmadan çıktım işten, eve giderken de yaramazlık yapıp bilimum abur cubur aldım. Eve gidip zıkkımlandım ve yapacak bişey bulamadığımdan 10 falandı yattım. Evet, kendimi uykuya verdim bu aralar. 10da yatar mı bir insan? hele ki her gün en aşağı 8-9 saat uyumuşsa. Yattım valla, geberene kadar da uyudum. Tabi sabah uyandığımda bana yastık ağrısı sinyalleri gelmeye başlamıştı. Yastık ağrısı koydum bu baş ağrısının adını ben. kafanın yastıkta gereğinden fazla kalması sebebiyle oluşan ağrı işte. Neyse, o sinyalleri kayle almayarak TEGV'de aldım soluğu. Hem son ders olması hem de çok az öğrenci gelmesi sebebiyle oyun oynadık bahçede. Ben yırtılan pantalonumu bahane ederek öğleden sonraki şenliği pas geçtim. Gidip kendime yeni pantalon alıp 3 gibi eve döndüm.
Akşam Burkay'da örovizyon izliycez. En son lisede falan izlemiştim sanırım. Ama olay eğlence olsun. Yalnız akşama daha çok var, biraz kestirsem diyerek sanki gece yeterinden fazla uyumamışım gibi 2 saat daha uyudum. Ardından duş kuaför ve derken 6-6:30 gibi gitmeyi planlayan ben 9'a doğru anca vardım. Bir gittim ki ev cümbüş yeri gibi. Bayağı bir talibi varmış meğersem. Yemekler yenildi, içildi vs. Son derece bayık, %80'i slow parçalardan oluşan 25 şarkı dinlendi. Yakışıklı çıtırlar çıkınca iç çekildi ama şarkıları duyunca genel olarak lanet edildi. Sonunda heyecanla puanlama kısmı izlendi.
Her ülke notunu verirken tahmin vs... yurt dışındaki türkler iyi çalışmış, bu sene 2. olduk. Ben manganın şarkısını seviyordum, netekim hakkıydı bence. Birinci olan da almanya idi, çok şeker bir parça.
Bugün yine ofisdeyim.
Bitsin artık bu çileee....

0 yorum: