Sayfalar

3 Mayıs 2010 Pazartesi

Saykocandan al haberi...

Dün benim manyak yine gece mesaisindeydi. Sabah 4 müydü neydi hönkürmeye başladı. Bu sefer konu net: alt kattakiler. Yetermiş, daha fazla çekemezmiş, 15 gün daha niye sabretsinmiş! bende birden gözler açıldı: ben "ne? 15 gün mü? 15 gün sonra ne olacak? yoksam defolup gidecek misin?" sorularını aklımdan peşpeşe sıralarken saykocan bağırmaya ve eline geçen ağır nesneleri yere atmaya devam ediyordu. Hıyarto bağırtıyı kesmedi bir türlü. Tam o yavaşladı, benim uyku kaçtı. Bir müddet sonra sakinledi sustu derken ezan okundu ve sil baştan! Bu seferki konu sanırım eve yemek getiren çocuğa bahşiş vermekle ilgiliydi. Niye bahşiş versinmiş, ne biçim börekmiş. bok yiyormuş vs. Bu sefer çareyi salona kaçmakta buldum. Salonda tekrar uyumak için debelenirken kalkıp polis çağırdığımı zannettim ama bu da geçen sefer işe gitmek için yataktan kalkmam gibi sadece bilinçaltından gelen bir hareketmiş. Gerçekte ben koltukta debeleniyormuşum.
Defolup gittiği gün evde bayram havası esecek:))) amin!

0 yorum: