Sayfalar

5 Mayıs 2010 Çarşamba

Hıdırellez

Böyle inançlarım yoktur gerçi ama denize düşen yılana sarılırmış misali aman ne zarar gelecek hem de eğlenceli diyerek sıvadım kolları. Önce bir arkadaşı arayıp neler yapmak gerek onu öğrendim. İsteklerimi bir kağıda çizecekmişim. Benim gibi kabiliyetsiz bir insan için bu müstakbel koca adayını cin ali, arzulanan evi baraka formatında çizmek demektir. Neyse önemli olan niyettir dedim başladım çerden çöpten şekiller karalamaya.
2. adım bu istek listesini ve biraz bozuk parayı bir gül dibine gömmek. O da sorun değil. Bahçede gül var, usulca indim aşağıya gittim gömdüm hem niyetimi hem paraları. Yarın sabah kalkınca işe gitmeden o paraları geri alacakmışım, ve hatta bulursam biraz karınca yuvası kumu ile bir beze sarıp yanımda taşıyacakmışım!!! Bereket getirirmiş. Lan ben nereden bulayım karınca yuvası toprağı.. ben sadece paraları geri bulursam onları taşıyayım yanımda:)
Son adımda dibine paraları gömdüğüm gül ağacından bir gülün yapraklarını yolup suya koymak, sabah yüzümü o suyla yıkamakmış. Gül de öyle güzeldi ki içim gitti resmen koparırken yapraklarını.
Koşarak kaçtım geri eve. Şimdi geriye ritüelin yarınki kısmı kaldı. Gül suyu ile yüz yıkama ve para ve karınca avına çıkma:)))

9 yorum:

Chat Noir dedi ki...

karıncayı boşver. yarın gömdüklerini alıp akan suya atman gerekiyor. ben de modern sabahlarda dinleyip öğredim ama şansa bak ki kerbaladayım, ne gül ağacım var ne akan bir su:)

MsPiggy dedi ki...

akan suyu nerde bulcam yaaa:PpP

valla sabah utandım gidip gömdüklerimi çıkarmaya, bu akşam deniyicem:)

Chat Noir dedi ki...

ne demek akan suyu nerden bulacağım. lem denizin kenarında oturuyorsun; beğenemedin mi?:))

MsPiggy dedi ki...

:))))) denizi pisletmeyelim dedimdi:P

Chat Noir dedi ki...

ne gömdün? prensin cesedini mi:)

MsPiggy dedi ki...

yok, prense ulaşana kadar öptüğüm kurbağaları:)))

Chat Noir dedi ki...

hahahah o halde sen onları hiç çıkarma.

Bezen Hindistan dedi ki...

ben bunlari hic duymamistim bak, bir suru farkli yontemi var demek. benim bildigim sabah ezani okunmadan once gomduklerini geri alip akan suya atman. cesme suyu da olur demislerdi bana:) karinca yuvasi kumu nedir yaw, minare golgesi gibi olmus:) buyu mu yapiyoz dilek mi diliyoz di mi efenim:) e hadi hayirlisi ossun selenim

MsPiggy dedi ki...

kim kalkar lan yataktan o saatte:))) ben en kolayıma giden yöntemi yapıcam:) yeni yöntem geliştirdim, gömdüğün gömdüğün yerde kalsın ahahaha:)