Sayfalar

28 Mayıs 2010 Cuma

uyu uyu nereye kadar???

Garip bir ruh halindeyim son 1 haftadır. İş yoğunluğunun yanısıra bahar bunalımı da başladı sanırım. Süper pasifize olmuş durumdayım. İş zaten yoğun olduğu için geç çıkıyorum, sonra direk eve git, bilgisayarda oyun oyna ve 11 gibi zıbar yat. Buna rağmen sabah uyanmakta zorluk çek. saat 9da sürünerek kalk yataktan. üstelik başının ağrıyacağını bile bile uyumaya devam et ama zorla değil, harbi uykuya dalma şeklinde. 1 haftadır sabah uyanamadığım için kuaföre bile gidemiyorum. maymun gibi dolanıyorum ortalıkta. sıcak da bir yandan bayıyor. 2 akşamdır çıkıp sahil kenarına ineyim, biraz yürüyeyim diye hayal ediyorum. evden sahile olan 10 dakikalık yol gözümde büyüyor, çıkmıyorum. bu kadar yani.
sonra dün tv de greys anatominin sezon finaline denk geldim. ağla ağla, bana ne oluyorsa.

0 yorum: