Sayfalar

31 Mayıs 2010 Pazartesi

Ölmek istiyorum

hani bazen öyle bir hata yaparsın ki bütün olumluyu yokeder ya, işte öyle bir hata yaptım bugün. Yetişsin diye nerdeyse canımı dişime taktığım, bana sinir krizleri geçirten raporda öyle bir hata yapmışım ki bütün o çabalarım değer kaybetti ve birden resmen imaj sıfırlanmasına dönüştü:( Çok gizemli oldu ama işin özeti şu. Taslak raporda yapılan düzeltmeleri unutup eski taslağı baz alıp yeni raporu ona göre yapmışım. Tabi hatalarla dolu eski taslağı tekrar gönderince karşı tarafa kıyamet koptu. Düzeltmeler öyle elzem değildi, bir kısmı typo ve insert ama onları bile yapmamış olunca adamların karşısında feci imaj sarstık. Zaten kredibilitemiz zayıftı şimdi hiiiç kalmadı sanırım. ben olsam ben de çok kızardım valla:(
Hay ben böyle işin... resmen oturup ağlıycam var ya...:(

0 yorum: