Sayfalar

23 Mayıs 2010 Pazar

Mayıs kırıklığı

Mayıs ayına tam gaz başlamıştım. Moral yerinde, aktivite seviyesi normal, blog yazısı hızla artıyor:) Blog yazısına özellikle değindim çünkü her ay yazdığım post sayısı artınca garip bir keyif alıyorum. Hatta kendi kendime 'bakalım bu ay diğerlerini geçebilecek miyim' gibilerinden bir yarış bile yapıyorum. Ama sırf sayıyı geçmek için post koymuyorum, yani hile yok. Neyse işte şimdiki rekor 39 ile nisana ait, bu ay öyle bir başladım ki nisanı geçecekmişim gibi geliyordu ama iş yoğunluğu öyle bir fren koydu ki ne yazı ne başka bişey:)
Neyse, ben yine ofisdeyim. Lolocum evde veya dışarıda ailesiyle. Bugün doğumgünü ayağına sabah hep beraber villa bosphorus'a kahvaltıya gittik. Bayılıyorum ben oraya, gayet sade ama doyurucu, tam türk usulü kahvaltı veriyorlar - kaymaklı ballı, sucuklu yumurtalı, beyaz peynirli, domatesli:))) Deniz de gerçek anlamda ayaklarının altında olunca son derece keyifli bir kahvaltı oluyor. Netekim biz de öyle yaptık. Gittik hep birlikte, bir yandan çaylarımızı yudumladık diğer yandan muhabbet ettik. Dilek'lerin başka arkadaşları da geldi, gayet cümbüş bir kahvaltı oldu. Ardından ben dedim "ben müsadenizle ofise:(". beni ofise bıraktılar, onlar nereye gittiler bilmiyorum. Bilmek istediğimden de çok emin değilim zaten. Bir yandan dışarıda güneş parıldıyor, diğer yandan bostancı'da flugtag gibi eğlenceler var...
Dün akşam da 9'a doğru gittim eve. Güya yanıma da dokumanlarımı aldım ki evde de çalışayım. Ama sohbet keyifli, bir baktım 11 olmuş, ben kucağımda ekrana bakıyorum ekran bana. Bari dedim 2 satır yazayım da ayıp olmasın, netekim aynen öyle yaptım. 2 satır bişey yazdım, kapattım.
Lolocum salı gidiyormuş. Geldiklerinden doğru dürüst bişey anlamadım ki:((( ama gene evde birilerinin olmasına alıştım bir nebze. akşam neşeyle yatağa gitmek, sabah kalkınca birilerine günaydın diyebilmek güzel bir duygu...
Neyse ben raporuma döneyim... daha bitmesine çoook var...

2 yorum:

理想 dedi ki...

kaymaklı ballı, sucuklu yumurtalı, beyaz peynirli, domatesli ve hala gayet sade :))

MsPiggy dedi ki...

ahahahha, yazarken ben de aynı şeyi düşünmüştüm aslında:)))))
açık büfe diil işte, serpme kahvaltı..