Sayfalar

27 Mayıs 2010 Perşembe

Üstüm açık kalınca

Dün akşam saçma sapan bir film izledim, ardından yarım yamalak closer ve saat 11 gibi yattım. Ben yattığım sırada saykocan uluyordu gene, ben de yere vurdum, bana da küfretti ama sonra sustu. Bütün bu faktörlerin etkisiyle sanırım (muhtemelen sabah) saçma sapan bir rüya gördüm. Bizim konutkentteki evin farklı bir formatı bir evdeyiz. saykocanla aynı evde yaşıyoruz, bir şekilde akraba olmuşuz. Ben çatı katındayım o orta katta, benim altımdaki odada kalıyor. bir müddet karşılaşmıyoruz ama sonra ben bir akşam geç yatarken gıcırtı yapıyorum, sinirlenip yukarı fırlıyor. Ben panik kapıyı kitlemeye çalışıyorum ama kapı eski tipmiş, oturmuyor bile. ben de taktik değiştirip sempati yapıyorum "merhabaa" falan diye. İlk kez orda görüyorum, suyuna gitmeye çalışıyorum falan. kazasız kapanıyor olay. sonra eve misafir vs geliyor. Alt katta benim kitaplıklarım varmış, onları alıp odasına çıkarıyor "arkadaşım gelicek, ben bunlarda oturucam" diye. Ben sinirleniyorum bütün kitaplarım dvdlerim orda vs diye. Ama korkudan tepki de veremiyorum. Anası babası (ama benim de bir şekilde bişeyim, işin içinde annem de var sanırım) ile konuşup "olmaz böyle" falan diyorum. Manyak mı bu, kitaplığa nasıl oturulur falan diyorum. (bir yandan da mantık işlemeye devam ediyor hani- yani rüyanın yegane mantıklı kısmı burası). Sonra olay çözümlenmeden uyanmışım.
Uyanmışım dediğim kısmı açıyorum. Akşam 11'de yattım, saati önce 8'e sonra 8:40'a kurdum. Yataktan 9:13de kalktım. muhtemelen rüyayı da bu arada gördüm:)

0 yorum: