Sayfalar

13 Mayıs 2010 Perşembe

Patron dediğin

Bu aralar işler feci, hani yumurta kapıyı geçmiş, münasip yerlerimize dayanmış, şahsi kapılarımızı zorlamakta. Patron da stres katsayısı artmakla birlikte bizi bunaltmamaya çalışıyor. Dün akşam yemeğe giderken bir parfümden konuşuyorduk. Allahım çok güzel koku, ben de alıcam bi ara kendime dedim. Yazık dedi ki "raporlar bitince ben sana alayım". Hani her halukarda o raporların yetişmesi lazım zaten, başka alternatifi yok ama teklif hoşuma gitti. "Oluuur" diye atladım ben de:))) Çok şeker yaa, zaten yapmam gereken işi yapmam için rüşvet bile teklif etti:))))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

patrona yazık denmez, çok ayıp!
keser döner sap döner!:)

Selim Karakaya dedi ki...

üsttekini ben yazdım, hemen patrona sormak için atlayayım filan deme!!!

MsPiggy dedi ki...

şşş, bulandırma ortalığı!!!