Sayfalar

21 Nisan 2010 Çarşamba

Alçak yağmur!

Ya sabah sabah düştüm yaaa:(
baştan alacak olursak; akşamki buluşma tahminimden keyifli geçti. Tabi bunda bol şarabın etkisini yadsımamak lazım. Akşam eve dönerken kısmi sallanma durumları söz konusuydu. Nasıl geldim yattım pek hatırlamıyorum. Sabah 5 sularında su içmek için gözümü açtığımda kendi kendime "iyi bari, saykocan sessiz bugün" dedim. Sen misin bunu diyen, 2 dakika geçmedi başladı benimki. Konu neydi bilmiyorum ama gitti geldi bağırdı. Tepki göstericem ya, 5-10 dakika bekledikten sonra önce kalorifere vurdum. Kayle almadı. Sonra bi 5-10 dakika sonra bu sefer yere vurdum. Bağırtısının arasında 5-10 sn boşluk oldu "s.ktir lan" dedi. Sonra kaldığı yerden devam etti. Sanırım o küfür banaydı. Polis çağırsam dedim ama gürültü ve küfür düzeyi polis çağırmaya yeterli gibi gelmedi. Ne diycem adamlara "durup durup söyleniyor" mu... Bu böyle sabaha kadar devam etti. 7 sularında sakinledi sanırım, sızmışım ben de. Aslında devam etmesini kalkıp yürüyüşe gitmek için kullanabilirdim ama tembelim:)
Tabi saykocan beni uyutmayınca ben de o susunca sızdım ve tabi ki alarmı pek iplemedim. Gözümü bir açtım saat 9!!! Fırlayıp hazırlandım, bir yandan da akşam misafir var diye ortalık toplamaya çalışıyorum. Neyse 25 dakika içinde çıktım evden. Yağmur yağmıştı sabah. Ortalık ıslak. Tam anayola bağlanan yoldan inerken ayağım bir kaydı, bir ayak öne giderken öbür ayak diz üstü yapıştı yere. Dizim yüzülmüş, acıyo şimdi:(

4 yorum:

理想 dedi ki...

geçmiş olsun cancaazım

Selena dedi ki...

sağol caanım:) geçti sayılır:)

Selim Karakaya dedi ki...

yürümeyi öğrenelim lütfen. önce sol adım atılır, vücut öne doğru harekt ettirilir, bu sırada sağ adım atılır. adımlar atılırken basılan yere bakılır.
hadi çalış bakalım biraz:)))

Selena dedi ki...

:))) dikkat et sen bastığın yere bakarken biri kafana terlik fırlatmasın:))))