Sayfalar

1 Nisan 2010 Perşembe

Sardım

Son birkaç haftadır ordan burdan linkleri tıklayarak birkaç blog keşfettim. Bir tanesi 2 arkadaşın ortak blogu, bir tanesi 26 yaşında bir hatun, pek eğlenceli yazıyor. Yaşamını, erkek arkadaşını vs. Kendini saklamıyor ama benim kadar da uluorta değil sanırım:)))
Bir tanesi yine bir hatunun (sanırım o da 25-30 civarında). O da hayatını anlatıyor ama onun kimliği açık değil.
Bir üçüncüsünün birçok yazarı var. hepsi kod adları ile yazıyorlar ve son derece özgür yazıyorlar. sanırım bu özgürlükleri hoşuma gitti. bazen yazdıklarını okurken kendimi ne kadar kastığımı farkediyorum. keyifle yeni yazılar koymalarını bekliyorum. hatta "ulan acaba birine yazıp ben de mi siteye yazmak istedigimi belirtsem" diye düsünmeye bile başladım. ha benim yazılarım onlarınki kadar renkli olmaz ama...
şu zamana kadar blog olayını sadece tanıdığım kişilerin yazılarını okumakla sınırlı tuttuğuma inanamıyorum. meğer ne eğlenceli şeyler varmış etrafta:) (size sıkıcısınız demiyorum yanlış anlaşılmasın:)
bu arada şu blog taşıma işini ciddi ciddi düşünmeye başladım. google da adımı arayanın karşısına pat diye çıkıyor. Hani sorun değil ama saçma sapan yerlerden aradıklarını görünce biraz huzursuz olmaya başlamadım desem yalan olmaz. en azından gerçek ismimle bağlantısını koparsam diyorum:))) o zaman daha rahat yazarım belki de...

0 yorum: