Sayfalar

14 Nisan 2010 Çarşamba

DC yolcusu kalmasın:))))

1 aydır sayıkladım durdum ama nihayet DC biletimi az önce aldım. Tabi geçen bu bir ay zarfında artan uçak bileti fiyatları da bana girmiş oldu. Ha bir de bu THY çok yalancı. Kayak'ta başka fiyat gösteriyo, kendi sitesine geçince hangi kurdan çeviriyorsa artık fiyat uçuyor:( Hayatımın en kazık biletini aldım. Üstelik buna DC-LA arası da dahil değil... (hmm aslında çok da parlak bir fikir değilmiş sanırım gitmek:P)
Tabi bilet alma çabam aslında öyle kolay da olmadı. Taksitle alayım diye 3 saat Ziraat'le cebelleştim. Önce visa güvenlik bilmemnesi diye tutturdu, sonra salak banka kartı bloke etti, sonra bilmemne oldu, 3-5 kere thy sitesi takıldı vs derken bileti alabilmek için 4 saat ve sayısını bilemediğim (ama en az 30dur) defa aynı bilgileri girip durdum sisteme!!! Ziraatten son işlem yapan kıza "bu sefer de çözülmezse çığlıklarıma hazırlıklı olun" bile dedim:))))

4 yorum:

Bilge dedi ki...

ne zaman ne zaman?

Ollleeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Selena dedi ki...

17-31 temmuz:)

Bezen Hindistan dedi ki...

bize de gelcen mi bakiimm

Selena dedi ki...

işşallah:)