Sayfalar

9 Nisan 2010 Cuma

Uyan(ama)mak

Dün akşam işten geç çıkınca eve de geç gittim haliylen. Geç derken gece 1'den bahsediyorum. tabi o saate kadar kapalı ortamda kalınca hemen uyuyamadım da, debelendim bir miktar. sonra sızmışım. sabah gene benim deli bağırıp durmaya başladı. saate baktım 7:30. hazır uyanmışken kalkıp kuaföre mi gitsem diye düşündüm ama o kadar çok uykum var ki, uyumak daha tatlı geldi. tabi delinin bağırtısından ne kadar uyuyabilirsem. derken 8:15 saat çaldı. snooze yerine dismiss'e basmışım akıllı ben, gözümü tekrar açtım 9'a 10 falan var. tamam dedim kalkıyorum. kendimi zorla yataktan kaldırdım. evet bak kalktım işte dedim, kalktım içeri gittim, geldim üstümü değiştiricem. ama bir dakika ben hala yataktayım. kalk selen dedim kendime. tekrar kalktım, aynı süreci tekrarladım ve yine baktım uyumaya devam ediyorum. bu olay 3 kere tekrarladı!!! işin ilginç yanı yataktan kalkmam ve hazırlıkları yapmam o kadar gerçekçi ki resmen yaptığımı hissediyorum ama aslında uyuyorum??? sanırım şu uzak doğu dinlerinin marifetleri bunun gibi şeylerdir:PP ben uykumda yaptım baksana:PpP

0 yorum: