Sayfalar

16 Nisan 2010 Cuma

Saatimi buldum

Tee ben mastera giderken ablam bana bir saat hediye etmişti. Esprit'nin güzel bir saati. Uzun süreler de kullandım kendisini. Sonra bir şekilde takmamaya başladım ve en sonunda da kendisinden bir daha haber alınamadı. Hatta geçen sene kpds'ye girerken aramış ama bulamamış (hatta o yüzden sınava çalar saat ile gitmiş), içime oturmakla birlikte üzülmesin diye simaya da söyleyememiştim. Dün akşam odayı toplamaya çalışırken gözüme şifonyerin altındaki kutu ilişti. aaa burda bişeyler vardı diye kutuyu çıkardım ve ta-taaa. ne zamandır bulamadığım yüzüğüm, saatim, bilimum abidik gubidik takı (onların eksikliğini pek hissetmemişim demek ki), bozuk para cüzdanı vs. ama en çok saate ve yüzüğe sevindim. şimdi ilk iş pil taktırıp yeniden kullanmaya başlamak olacak... gerçi saatsiz gezmeye o kadar alıştım ki nasıl alışıcam tekrardan emin değilim:)

0 yorum: