Sayfalar

3 Nisan 2010 Cumartesi

Kıçının kökü???

Dün bir yemek neticesinde anadolu yakasında kalan ablam akşam bana geldi. Önce o bana tüm söylenmelerime rağmen hanımın çiftliğini seyrettirdi ama benim intikamım daha acı oldu:PpP dedim benim deli bu aralar azdı gene, akşam bağırabilir. Aynen de öyle oldu. Başladı benimki gene bağırmaya. Konu neydi anlamadım ama saatlerce bişeylere bağırdı durdu. erkeğim ben dedi, onu bunu halleti vs. Uyumak için debelendik bizde. En son saat 3 sularında dayanamayıp kıkırdamaya başladım. beni duyan minnoş da gülerek "yeni bir küfür öğrenmiş oldum" dedi. ben atlamışım. ne ki o dedim? "Babaa, kıçının kökünü mikeyim!!!". biz başladık gülmeye. kıçının kökü nere olaki? sinirimiz bozuldu resmen kahkahalarla güldük bir müddet... sonra ben kulak tıpalarıma sığındım, minnoş direndi bir süre daha:)))
sabah tahmin edebileceğiniz gibi şöyle bir muhabbet oldu aramızda:
- selen, ütü nerde?
- kıçımın kökünde:))))))))))

0 yorum: