Sayfalar

14 Nisan 2010 Çarşamba

Minnospiggy kimdir, nedir, nerden çıkmıştır?

Şimdi kafanızda bin tane soru işareti oldu muhtemelen. Ne lan bu minnospiggy? ne güzel rahat rahat arayınca buluyorduk falan. Kardeşim ben yazmak için çaba harcıyorsam siz de iki sıkım siteyi bulmak için harcayın di mi?:PpP
Yeni site adresine gelince, kendimi bildim bileli benle özdeşleşen dmseladan kopmak zor olduğu için eğlenceli bir adresim olsun istedim. Aklıma ben küçükken ablamın beni kızdırmak için bana taktığı "miss piggy" geldi. Tabi benden önce birileri kapmış o adresi. Üstelik de sadece 2002'de 3 tane attırıktan yazı yazıp bırakmış kaltak! Öyle olunca piggy türevlerini denemeye başladım ama neye elimi attıysam beğenmedi alet. sonuçta yine ablamdan yola çıkarak "minnoş piggy" yaptim. baktım ok verdi. Yürü be selen dedim, kim tutar seni. İşte buldun yeni kimliğini:PpP
Foto da süper ama di mi? hahahhahah:))))

0 yorum: